دلنوشته از حج

بنام خدا

اول از خداوند شاکرم  که قسمتم کرد تا دراین سفر معنوی  بهره لازم را ببرم . از آقای حاج عباس جعفری  مدیر محترم و حاج محمد حسن معینی  معاون  کاروان 30278 قائمشهر تشکر می کنم  که با تلاش بی شائبه خود مارا دراین سفر یاری نموده اند .  و آموزشهای لازم را جهت هرچه بهتر  شدن این سفر بما آموختند.

با تشکر حاجیه سکینه عبدی .

دلنوشته ار حج

خدایا ،بارالها،معبوداترسپاس و شکر می کنم  چشم به جمال سرزمین وحی و خانه خودت دعوت کردی  و قابلم دانستی  و با تمام کم وکاستی  هایم مرا پذیرفته ای  و به همه دادهخایت شکر گزارم . خدایا یاور باش تاباورم را ازدست ندهم ، بزرگی و رحمان  و رحیم و....اجایت کن  دعای حاجت مندان را و اما بعد از مسئولین  ومدیرمحترم کاروان تقئیرو خداقوت می گویم  انشاله خداوند متعال سلامتی  و قبولی زحمات به برکت همین سرزمین وحی برای همه مسدئولین  محترم و خانواده هایشان عنایت فرماید .

سبزعلی احد نژاد